بررسی بازار یابی شبکه ای در word دارای 53 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی بازار یابی شبکه ای در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
فهرست مطالب
مقدمه 2
بازار یابی برای هیچ ( نقدی بر گلدکوئیست ) 6
چرا فعالیت در بازاریابی چندسطحی قمار است؟ 12
نظر مراجع در مورد سیستم های فروش شبکه ای و رد دلایل موجود مبنی بر عدم آگاهی مراجع 17
طعم تلخ گلدكوئست 28
این سكه هم دو رو دارد 38
منابع 4
مقدمه
شاید در ابتدا كسی گمان نمی كرد این مسئله تا به این حد گسترش یابد. نمونه های قبلی چنین مسائلی بسیار زود از گردونه خارج شدند و از رونق افتادند، اما این دفعه قضیه فرق می كند. شركت گلدكوئیست در آغاز ورودش به ایران طبقات پایین جامعه به لحاظ سواد اجتماعی و اقتصادی - را هدف قرار داد. مردم عادی جامعه كه اطلاع چندانی از اصطلاح علمی مورداستفاده اعضای شبكه نداشتند، براحتی وارد بازی شدند و از آنجا كه بدرستی نمی دانستند باید چه كنند، اكثرا ضرر كردند. این ضرر به شكایت آنها از شركت گلدكوئیست و اعضای اصلی اش در ایران منجر شد و قوه قضائیه در اولین برخورد، دستور فیلتر سایت های اینترنتی این شركت و دستگیری اعضای اصلی و سر شاخه های آن را صادر كرد. گلدكوئیستی ها برای مدتی از سر و صدایشان كم كردند و در خفا به جلساتشان ادامه دادند. زخم ها باید ترمیم می شد و بازنگری در روش ها و جامعه هدف، لازم بود. پس از مدتی دوباره فعالیت شدید علنی آغاز شد. این با جوان ها مورد هجوم قرار گرفتند. روش ها تغییر كرد و علمی تر شد. دانشجویان كه پیشتر از طریق روش های علمی و استدلال های منطقی كار شبكه را مردود اعلام می كردند، این دفعه خود تبدیل به مبلغان شركت گلدكوئیست شدند و سرانجام كار ب آنجا رسید كه نباید. این روزها كمتر جوانی یافت می شود كه پرزنت نشده باشد.
منابع:
http://networkinfo.mihanblog.com/1384/09/Default.aspx
http://nwmk.blogfa.com/8408.aspx
http://www.webfaqt.com/per/article_item.asp?ID=82
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0